reklama

Pokračovanie k slovenskému zdravotníctvu

Chcem reagovať na reakciu k môjmu článku a mám dojem, že nkdv ma vôbec nepochopil.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (4)

Môj pohľad vôbec nie je pohľadom zamestnanca zdravotníctva, ale objektívnym pohľadom občana, ktorý má skúsenosti z mnohých oblastí a aj zdravotníctva. Vôbec nezatracujem fakultné nemocnice a tobôž nie súkromné zdravotnícke zariadenia. Veď som napísal, že štát je zlý hospodár a jedine v súkromnom sektore resp.neštátnom sektore je tendencia zveľaďovať majetok a prístrojové vybavenie zariadení. O hrozienkach som napísal v zmysle, že keby malým nemocniciam (ktoré vedia hospodáriť) ostali napr.RZP, tak by im tak životne nevadilo ani dnešné okresávanie limitov od poisťovní, ktoré sa udialo od 1.1.2008. Je jasné, že niektoré zariadenia - nemocnice neprežijú. Je však nelogické rušiť nemocnice, ktoré sú naozaj spádové a starajú sa napríklad o 40 tis. poistencov so všetkými oddeleniami, ktoré všeobecná nemocnica má mať.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Stačí si preštudovať vývoj zadlžovania nemocníc od r.2005 a vidíme, kde je čierna diera, ktorá sa naďalej zväčšuje a kde sa dlh znižuje. A o tom to je. Ak si ma "nkdv" prečíta, tak dúfam, že pochopí moje myšlienky a názory.

Rád podiskutujem o tejto problematike aj širšie ak má niekto záujem.

Roman Krbata

Roman Krbata

Bloger 
  • Počet článkov:  5
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som človek, ktorému nič nespadlo do rúk bez vlastného pričinenia ... neľutujem nič, čo som v živote urobil, lebo vtedy som to urobiť chcel a urobil som to ... a vždy ma to posunulo dopredu Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu