reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Roman Krbata

Roman Krbata

Bloger 
  • Počet článkov:  5
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som človek, ktorému nič nespadlo do rúk bez vlastného pričinenia ... neľutujem nič, čo som v živote urobil, lebo vtedy som to urobiť chcel a urobil som to ... a vždy ma to posunulo dopredu Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

reklama

Nezaradené

Opäť k zdravotníctvu ...

Roman Krbata

Opäť k zdravotníctvu ...

Tak ako som si zadal smer môjho pôsobenia v tejto komunite mi nedá nezareagovať na články Juraja Vivodu vo veci vzťahu poisťovní a malých nemocníc. Moja reakcia človeka znalého (in medias res) veci a problematiky nesystémovosti v zdravotnom poistení resp. financovaní zdravotníctva musí byť len viac menej a jednoducho súhlasná.

  • 15. máj 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 345x
  • 1
Kríza v zdravotníctve?

Roman Krbata

Kríza v zdravotníctve?

Áno, dnes je jednoznačne kríza v zdravotnej starostlivosti na Slovensku...

  • 1. apr 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 638x
  • 3
K slovenskému zdravotníctvu ...

Roman Krbata

K slovenskému zdravotníctvu ...

Som rád, že som trošku rozdúchal diskusiu o tomto probléme ...

  • 27. mar 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 741x
  • 2
Pokračovanie k slovenskému zdravotníctvu

Roman Krbata

Pokračovanie k slovenskému zdravotníctvu

Chcem reagovať na reakciu k môjmu článku a mám dojem, že nkdv ma vôbec nepochopil.

  • 27. mar 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 606x
  • 4
Slovenské zdravotníctvo

Roman Krbata

Slovenské zdravotníctvo

Ako nový člen tejto komunity prispievam a budem sa snažiť prispieť do tohto priestoru s mojimi myšlienkami, postrehmi a názormi. Týka sa slovenského zdravotníctva. A verte alebo nie, ináč vníma slovenské zdravotníctvo človek-pacient a človek zamestnaný v zdravotníctve.

  • 25. mar 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 663x
  • 2
reklama
SkryťZatvoriť reklamu